welcome

Monday, November 22, 2010

bersediakan aku??

Bersediakah aku untuk mejadi milik sepenuhnye Farid Bin Md.Ramli...lama juga aku memikirkannya sebelum aku memberikan jawapan kepadanya..

"Sayang,sudikah sayang menjadi suri hidup abg sepanjg masa??"

terpana aku seketika mendengar luahan hati kekasihku...sesungguhnya,itulah ayat keramat yang telah sekian lama aku menanti dari mulutnya...aku diam dah tersenyum...

"Org tua2 ckp,lau diam n senyum itu tandanye setuju....hihihihi..kita kawen yer syg??"

andainya dikau taw bagaimana bahagianya hatiku sebaik saja kau melafazkn kata2 itu...

tetapi,betulkah aku bersedia untuk berkahwin???YA!!aku bersedia sygku...tetapi,yg memusykilkan aku,bersediakah aku hidup memikul tanggungjawab sebagai seorg isteri???sudah bersediakah aku untuk menjadi isteri yang taat pada suami serta mithali???setelah sekian lama aku memikirkan nye...aku telah menemui jawapannye...YA!!syg bersetuju wahai kekasih hatiku....=)

* harap2...semuanyer berjalan dengan lancar...andai memang dia jodoh buatku,aku bersyukur serta terima dengan seadanye....aku akn mejadi isteri yg solehah serta mithali...moga ALLAH akan mempermudahkan segalanya...moga jodoh kami akan kekeal selamaya...AMIN!!!   

No comments:

Post a Comment